Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Simpson Movie



*Θα σας παρακαλούσα να λέτε και εσείς τις απόψεις σας για τις ταινίες.


Σήμερα είδα την ταινία και μπορώ να πω ότι δεν ενθουσιάστηκα.Δεν είμαι βέβαια και fan του είδους αλλά και της σειράς. Το σενάριο δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, είχε βέβαια πολύ γέλιο, αστείες σκηνές.
Εγώ πάντως δεν ξετρελάθηκα ιδιαίτερα.Απλά τρώγεται.Επίσης να πω πως δεν μου φαίνεται ότι απευθύνεται ιδιαίτερα σε παιδιά.

Επίσης να πω ότι μέσα εμφανίζονται οι Green Day,kai o Tom Hanks, και φυσικά ακούγονται οι πραγματικές φωνές των ηθοποιών!!




Σκηνοθέτης:David Silverman
Σενάριο:James L. Brooks&Matt Groening

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

i alitheia einai pws se ena simeio i tainia ginetai ligaki vareti alla genikotera einai polu kali.kai egw den pisteuw pws apeuthunetai toso se paidia alla oti exei trelo gelio exei..:):P

salerosa είπε...

Φαντάσου όμως ότι εγώ δεν είμαι και πολύ της κωμοδίας.....πάρα πολύ σπάνια να πάρω ή να κατεβάσω να δω ταινία...
Για να πω δηλαδή είναι πάρα πολύ καλή θα είναι τ έ λ ε ι α !!!
Βέβαια το ίδιο δεν συμβαίνει με εμένα και με τις σειρές...Μου αρέσει να βλέπω κωμικές σειρές....